דף נחיתה לעסק

המטרה: מגולש מזדמן ללקוח משלם

דף נחיתה זהו דף שאליו “נוחת” הלקוח הפוטנציאלי בחיפוש אחרי השירות או המוצר שלכם באינטרנט. זהו דף פרסומי עם טקסט שיווקי ועיצוב מתאים שמטרתו לייצר פניות מלקוחות חדשים.

הלקוחות יכולים להיחשף אל דף הנחיתה דרך פרסום אורגני באינטרנט, דרך קמפיין פרסום בגוגל, בפייסבוק ברשתות חברתיות אחרות או באמצעות פרסומות באתרים ברשת.

כלל האצבע בכתיבה השיווקית הוא כתיבת כל מודעה, דף נחיתה לעסק או לקמפיין, למוצר אחד בלבד. לכל שירות, לכל סוג של קהל יעד, לכל מטרה, כמו להורדת מדריך, לרכישת מוצר, להשארת פרטים או לכל דבר אחר, חשוב לייצר דף נחיתה ייחודיי בכך למקסם את אחוזי ההצלחה.

כתיבה שיווקית לדף נחיתה לעסק – סוס מנצח לא מחליפים

לדף נחיתה יש מבנה קבוע, מבנה שעובד תמיד מצוין. אתם לא צריכים להתחכם ולא להמציא את הגלגל, לכו בדיוק כמו כולם, גם אם אתם חושבים שזה לעוס ושגרתי. הכוח של דף נחיתה אפקטיבי הוא דווקא בתבנית שחוזרת על עצמה שוב ושוב, תבנית שבה משתמשים גם מומחי השיווק המובילים בעולם.

דף נחיתה ממיר הוא דף שמעביר את הגולש תהליך. מגולש מזדמן הוא הופך להיות לקוח משלם וזה בדיוק מה שהתבנית הקבועה עושה, זה מה שעובד לכולם וזה מה שיעבוד גם בשבילכם אם תבנו לפי התבנית, צעד אחרי צעד. 

מהי התבנית המנצחת לדף הנחיתה

דף נחיתה מקצועי, כאמור, צריך להעביר את הגולש ממצב של גולש מזדמן ללקוח משלם, ויש לזה תהליך קבוע העובר דרך תבנית קבועה. אפשר להשתמש בכל העוגנים, אפשר גם בחלק מהם, תלוי מה המטרה של הדף.

הנה המבנה הקלאסי:

  • כותרת
  • זיהוי נקודת הכאב ומתן פתרון
  • פירוט התועלות
  • יצירת השינוי
  • יצירת אמון בבעל המוצר
  • התגברות על התנגדויות
  • הוכחה חברתית
  • סיפור אשפתות
  • הנעה לפעולה

הכותרת היא חלון הראווה של הכתיבה השיווקית

הכותרת חייבת להיות כותרת מושכת, כותרת שתתפוס את העין, שתסקרן ושתמשוך את הגולש להמשיך לקרוא את הדף.

כותרת טובה עושה כמעט את כל העבודה של דף הנחיתה והיא זו שתקבע את גורלו של דף הנחיתה, האם הוא יביא להצלחה או חלילה לאכזבה. כותרת טובה תאפשר לגולש להבין מה אתם מציעים כבר מהרגע הראשון שהוא נכנס אל הדף. ככל שנמקד את הכותרת אל הגולש הספציפי, כך הכותרת תקלע לצרכים השונים של קהל היעד ותסקרן אותו.

כותרות טובות יבשרו על מבצעים מיוחדים, על מוצרים שמשפרים את איכות החיים של הלקוח הפוטנציאלי, על התועלות ועוד.

בכותרת מנצחת חייב להיות אחד מהעוגנים הבאים של הכתיבה השיווקית: תועלות, דחיפות, סקרנות, חדש וייחודיות. אם בכותרת שלכם אין את אחד העוגנים, חשוב לשדרג אותה באמצעות אחד העוגנים הנ”ל ובכך להפוך כל כותרת משעממת ושגרתית לכותרת שיווקית ומניעה לפעולה.

הנה מספר דוגמאות:

דחיפות:

מבצע: חולצות בהנחה, המבצע לזמן מוגבל! 

או: רק היום, מקררים בהנחה של חמישים אחוזים!

תועלות: 

הלקוח  שלכם הגיע אל הדף שלכם ויש לו שאלה אחת בלבד, מה יצא לי מזה? איך זה יכול לעזור לי?

אם אתם, לדוגמה, מפרסמים כותרת כזו:

מטפלת מוסמכת עם עשר שנות ניסיון – אתם לא הסברתם איך זה יעזור לו,

 אבל אם תכתבו :

מטפלת מוסמכת בעלת ותק – מהיום תוכלי להיות בטוחה שהילד שלך נמצאים בידיים טובות!

זו תועלת!

לא חייבים להשתמש בכל העוגנים השיווקיים בכל כותרת, מספיק להשתמש בעוגן אחת או שתיים.

מעניין אתכם, רוצים ללמוד איך לכתוב כותרות משודרגות, שיווקיות ומנצחות,

רוצים ללמוד איך כותבים כתיבה שיווקית לעסק?

צרו קשר: רינה – 054-6481171

 

כתיבה שיווקית לדף נחיתה לעסק – הסבר קצר על העוגנים השיווקיים

זיהוי נקודת הכאב ומתן פתרון

כמו שאתם הולכים אל הרופא ומחפשים תרופה למחלה, הרופא יחפש קודם כל את האבחנה לבעיה, וכשיש אבחנה, יש פתרון, כך גם בכתיבה השיווקית.

הגולש הגיע אל הדף כי יש לו כאב מסוים והוא מחפש פתרון.

שאלו אותו שאלות שיעזרו לו לאבחן ולזהות את נקודת הכאב ותנו לו להבין שיש לכם את הפתרון.

שאלו אותו שאלות שיזכירו לו  לאן הוא רוצה להגיע, תנו לו את הפתרון וציירו לו את השינוי, תארו איך ייראו החיים שלו ללא הכאבים או הבעיות המציקות.

 

התגברות על התנגדויות

היכנסו לעור של הלקוח הפוטנציאלי ודמיינו מהם ההתנגדויות שיכולות לצוץ שבגללן הוא לא ירכוש את המוצר שלכם.

הקדימו רפואה למכה ותנו תשובות להתנגדויות. חשבו אילו תשובות הוא מחפש ואיך להוריד את מפלס ההתנגדות שלו על ידי מתן מענה מראש לשאלות ולחששות שלו עוד לפני שהוא שאל אותן.

ספרו לו על גולשים אחרים שכבר מצאו את הפתרון והיו מרוצים.

כך תצליחו להגדיל את הסיכויים שהגולש שהגיע אל הדף ירכוש את המוצר.

יצירת אמון בבעל המוצר

תנו לו הוכחות המעידות על המקצועיות שלכם כמו תעודות, תארים, פרסים, מאמרים שהתפרסמו בתקשורת בארץ או בחו”ל על שיטת הטיפול שלכם ועוד.

יש לכם מחקרים או ניסויים מדעיים המחזקים את המוצר שלכם, הביאו אותם.

המחשה ויזואלית – צרפו תמונות של לפני ואחרי. זה מתאים לבעלי עסקים העוסקים בדיאטה, בבעיות קוסמטיות ועוד.

אם אתם מפרסמים סדנאות, הביאו תמונות של התלמידים, קחו מהם עדויות המספרות על ההצלחה שלהם והבליטו אותם בדף הנחיתה.

הוכחה חברתית

אם הופעתם בתקשורת, אם כתבו עליכם בעיתון, צרפו את הכתבות.

 אם יש לכם המלצות ועדויות של לקוחות מרוצים, הביאו אותן.

דרך נוספת פופולארית ומצליחה להוכחה חברתית היא מספרים. נתונים ומספרים הם אחד הכלים הטובים ביותר המלמדים מה הערך שהלקוחות שלכם מקבלים מהמוצר. הניסיון מלמד כי נתונים ומספרים הם אחד הגורמים המשכנעים ביותר שכדאי לכלול בדף הנחיתה.

לדוגמא: אם אתם מקדמי אתרים, הביאו מספרים שיציגו את הגידול בתנועה ובפניות שהשגתם לאתרים שאותם אתם מקדמים.

אספו את כל המספרים המעידים על ההצלחה וכתבו אותם תחת הכותרת: “המספרים שלנו מעידים על ההצלחה שלנו”.

דחיפות

צרו הרגשה של דחף. עוד היום. עכשיו, השבוע, רק, בלבד, נשארו רק…

אנשים מונעים מפחד, תנו להם להרגיש שהם עומדים להפסיד משהו.

חדשות

אנשים נמשכים באופן אוטומטי לדברים חדשים. השתמשו בחדש! חדש!, פריצת דרך, לראשונה, חשיפה ראשונה, בלעדי, תחקיר, שידור חי ועוד.

ייחודיות

נסו להגיד משהו שאף פעם הם עוד לא שמעו כמו בואו ללמוד איך להגדיל את המכירות ממאה מכירות בשבוע לאלף מכירות בשבוע.

הנעה לפעולה

אחרי שהקורא עבר על הדף, הוא כבר מבין מה המוצר שלכם, מה היתרונות שלו ואיך הוא יכול לעזור לו. עכשיו הגיע הזמן להניע אותו לפעולה.

הנעה לפעולה יכולה להיות הזמנה להורדת מדריך, מילוי טופס הפניה – ליד – או קנייה און ליין של המוצר.

 הנעה לפעולה כוללת שלושה שלבים:

שלב ראשון – מה צריך לעשות? למלא את הפרטים שלך

מה לעשות: צריך לרשום בבירור מה צריך לעשות, איפה נרשמים, איך מכניסים כרטיס אשראי ועוד. לכתוב בפעלים אקטיביים את מה שאנחנו רוצים שהגולש יעשה.

שלב שני: מתי צריך לעשות – זה המקום ליצור דחיפות כמו הצעה מוגבלת בזמן, הנחה  לשניים עשר הנרשמים הראשונים ועוד.

שלב שלישי – הסבירו למה כדאי לעשות. זה המקום לחזור שוב ולהסביר מה התועלת שתהיה לכם מרכישת המוצר.

רוצים ללמוד איך כותבים דפי נחיתה שיווקיים ומניעים לפעולה,

רוצים ללמוד כתיבה שיווקית לעסק?

צרו קשר: רינה – 054-6481171

לסיכום,

כתיבה שיווקית לדף נחיתה היא כתיבה המשלבת את אומנות השיווק, השכנוע ואת יכולות הכתיבה, אך המפתח להצלחה הוא כתיבה של תוכן איכותי שיודע להמיר גולשים מזדמנים ללקוחות משלמים.

זקוקים לדף נחיתה משכנע וממיר, אני אשמח לעזור לכם!

זכרו: דף נחיתה טוב הוא ההבדל בין הצלחת העסק לבין אכזבה!

כאשר אתם מפנים את הלקוח לאתר שלכם בקמפיין שיווקי, אתם מפחיתים את הסיכויים ליצירת קשר. באתר יש אפשרויות ניווט והגולש המזדמן משוטט באתר והוא עשוי לנטוש את האתר ולעבור לאתר של המתחרה. דף הנחיתה הוא דף ממוקד, דף שיוצר אינטראקציה מיידית ומניע לפעולה.

אין תשובה אחידה, אך מומלץ לכלול את כל המידע בדף כך שלא תהיה גלילה או כמה שפחות גלילה.

חשוב ליצור טופס עם כמה שפחות שדות חובה. מספיק לבקש להשאיר שם, כתובת מייל ומספר טלפון.

תוכן עניינים

תוכן עניינים

התקשרו - 072-2221780

צרו קשר

תמונה גדולה לאתר

מידע מקצועי

דילוג לתוכן