כל בעל אתר מכיר את החשיבות של כתיבת תוכן באופן קבוע, הן עבור הגולשים והן עבור מנועי החיפוש. אבל עם יד על הלב, כמה פעמים רציתם לכתוב, כבר התיישבתם על יד המקלדת ולא מצאתם נושא על מה לכתוב? אתם לא לבד. רוב כותבי התכנים, מקצועיים וחובבניים, מדווחים על מחסום כתיבה שיווקית. אז בפעם הבאה שזה קורה לכם תחזרו אל המאמר הזה, תוכלו לשאוב רעיונות ולהתגבר על המחסום.
וטיפ קטן: לא כל המאמרים באתר חייבים להיות באותו אורך, להפך, אם תכתבו לפעמים מאמרים ארוכים ולפעמים קצרים, גוגל תאהב את זה, זה ייראה לה הרבה יותר טבעי ופחות מכאני. אז גם אם יש לכם רק מאתיים מילים בכתבה, אל תהססו להעלות אותה לאתר.
מילים יוצרות קסם: איך כתיבה שיווקית הופכת מוצרים לסיפורי הצלחה
כתיבה שיווקית היא הרבה יותר מאשר מילים על דף. היא כלי רב עוצמה המשמש לעיצוב תודעה, להשפעה על התנהגות הצרכן